השתמשו במידע זה ותחסכו לעצמכם זמן רב

בצעו לבד, מיד מהבית ללא צורך בגורם מתווך

בהצלחה

  • פורטל הגדרת סיסמה או החלפת סיסמה
               זיכרו, חובה לשנות סיסמה לפני חיבור ראשוני למערכות המכללה (אורביט/ מודל).
               במידה ושכחתם את הסיסמה, תוכלו גם להגדיר סיסמה חדשה דרך הפורטל.
                * לנוחיותכם מצורף מדריך לאיפוס הסיסמה כאן.

  •  מדריך להורדת והתקנת אופיס 365 למחשב האישי
               חבילת אופיס 365 כוללת  Skype for Business, Access, Publisher, OneNote, Outlook, PowerPoint, Excel, Word.
               אופיס 365 זמין לסטודנטים של המכללה ללא תשלום למשך תקופת הלימודים במכללה בלבד.
               ניתן להתקין את האופיס עד 5 מחשבים/ מכשירים שונים.

  • ליצירת קשר עם צוות התמיכה הטכנית:
                שלחו מייל מפורט לכתובת techrequest@hac.ac.il הכולל את הפרטים הבאים:
                שם מלא,  מספר זהות,  החוג בו אתם לומדים,  הסבר מפורט של הבקשה או הבעיה, 
                וצילום מסך של הבעיה או השגיאה שמופיעה לכם על המסך.

כיצד אגיע להפקת האישורים?

כניסה לאתר המכללה ->

    כניסת סטודנטים ומרצים ->

        כניסה למערכת המידע האישית אורביט ->

            בתפריט בצד ימין בתוך אורביט, בחירה  ב-"אישורים/טפסים ללא תשלום" ->

                 בחירה ב-"הפקת מסמכים"

תוכלו להפיק את המסמכים הבאים , חתומים דיגיטלית לשליחה כ PDF למוסדות שונים:

כיצד אגיע להגשת מלגה?

כניסה לאתר המכללה ->

    כניסת סטודנטים ומרצים ->

        כניסה למערכת המידע האישית אורביט ->

            בתפריט בצד ימין בתוך אורביט, בחירה  ב-"הגשת בקשות" ->

                 בחירה ב-"הגשת בקשה למלגה" (במידה ואתם זכאים להגשה בקשת למלגה)

                 יפתח חלון "הנחיות לסטודנט" - קראו את ההנחיות, סמנו את תיבת הסימון בתחתית ולחצו על "אישור"

כיצד אגיש בקשה להלוואה?

כניסה לאתר המכללה ->

    כניסת סטודנטים ומרצים ->

        כניסה למערכת המידע האישית אורביט ->

              בתפריט בצד ימין בתוך אורביט, בחירה  ב-"פניות מנהליות" ->

                    בחירה ב-"הגשת בקשה" ->

                           ב-"בחירת קטגוריה", בחרו מהרשימה הנפתחת ב-"הלוואות" (בהתאם להלוואה פעילה עבורכם) ->

                                  לחיצה על לינק "הזמנה", ואישור תנאי ההסכם ->

                                         מלאו את פרטי הבקשה

טעינת כרטיס סטודנט בכסף להדפסות ברחבי המכללה

כניסה לאתר המכללה ->

    כניסת סטודנטים ומרצים ->

        כניסה למערכת המידע האישית אורביט ->

              בתפריט בצד ימין בתוך אורביט, בחירה  ב-"פניות מנהליות" ->

                    בחירה ב-"הגשת בקשה" ->

                           ב-"בחירת קטגוריה", בחרו מהרשימה הנפתחת ב-"הדפסות" ->

                                  לחיצה על לינק "הזמנה" ליד הסכום הרצוי לטעינה בחירת סכום הטעינה ->

                                         בעמוד שיפתח, לחצו על כפתור "הגש בקשה" 

                                                האישור יגיע במסרון לטלפון הנייד והכרטיס ייטען ביתרה החדשה

השלמת אישורים ומסמכים עבור מנהל הסטודנטים

כניסה לאתר המכללה ->

    כניסת סטודנטים ומרצים ->

        כניסה למערכת המידע האישית אורביט ->

              בתפריט בצד ימין בתוך אורביט, בחירה  ב-"פניות מנהליות" ->

                    בחירה ב-"הגשת בקשה" ->

                           ב-"בחירת קטגוריה", בחרו מהרשימה הנפתחת ב-"הדפסות" ->

                                  לחיצה על לינק "הזמנה" ליד האופציה הרצויה ->

                                         בעמוד שיפתח, העלו את המסמכים החסרים, ולחצו על כפתור "הגש בקשה" 

הגשת בקשה להכרה בצורך בהתאמות מיוחדות לבחינות/לימודים

כניסה לאתר המכללה ->

    כניסת סטודנטים ומרצים ->

        כניסה למערכת המידע האישית אורביט ->

              בתפריט בצד ימין בתוך אורביט, בחירה  ב-"פניות מנהליות" ->

                    בחירה ב-"הגשת בקשה" ->

                           ב-"בחירת קטגוריה", בחרו מהרשימה הנפתחת ב-"הגשת בקשה למרכז אתגרים" ->

                                   לחיצה על לינק "הזמנה", ואישור תנאי ההסכם ->

                                          בעמוד שיפתח, מלאו את הבקשה, צרפו את האישורים הנדרשים, ולחצו על כפתור "הגש בקשה"